Ny vecka


Asså shit va tiden går, snart är de bal sen student ??? ska bli så skönt och längtar som bara den!
I helgen jobbade jag, hade migrän på kvällen så fick gå hem halv 2 på natten, så tog emd mig oliver hem så gick vi enda hem eftersom taxi är segast, lika bra att gå, hihi. Idag har jag hunnit med o träna, har inte tränat på typ 5 dagarn pga att när jag o lottah red så fick jag mig en spark i röven så har levt med svullet ass i några dagar, men nu e jag back o track igen :D så ska hålla i o träna så ofta jag hinner, är så himla kul nu när jga har nytt program :)
Har varit nervös hela dagen för har på stil o blonderat mig? Nädå blond är jag inte men jag har lagt i amssa slingor så är ganskla ljus nu, själv vart jag tveksam i början men nu när jag börjat vänja mig så är jag jättenöjd. Lägger ut nån bild nån dag så får ni se :)
Har precis bubblat och ska gå o sova när som , pööss
   Allmänt
Publicerat 2011-05-02 Klockan 21:58:16



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin