Jag är jättedålig


verkligen jätteådlig på att skriva, men jag roakr inte inte, och hur lat är man inte då om man iotne ens orkar skriva på sin blogg? damn.,. nä men iaf den här veckan har vi hållt på o renoverat mitt rum, slipat, målat, tapeserat ocha llt möjligt har gjorts och är jättenöjd med resulatet, lite tråkigt skulle nog dom flesta tycka men jag tkr det blev skitsnyggt. Ska ut och gå med vilda sen ska jag väl gå o lägga mig har inte nått bättre för mig direkt. Men slänger in lite bilder, pussfds
'

xvc
gdfsadgds
gvd
   Allmänt
Publicerat 2011-03-03 Klockan 20:10:40



Kommentarer
Postat av: Charlotte

sötaste, jag stöttar dig <3

2011-03-05 @ 11:18:00
URL: http://charlotterosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin