Svårt att förstå


jag är trött på att alltid vara den där glada, spralliga, flummiga tjejen längre, för mig känns det som en mask och jag orkar inte hålla den masken längre, ni förstår inte hur det känns att varje dag gå och må dåligt inombords för att man känner sig så fucked up, jag tänker släppa den där masken nu och skita i det här livet, är jag ens värd det här? vad man en gör spottar folk på en, fuck that, härdan efter tänker jag spotta tillbaka, tänker inte visa mig i underläge längre, för det har varit fel och i 4 jävla år har jag jag kännt till och från att mitt liv är meningslöst, och även om det är de, så tänker jag itne låta er spotta på mig längre, hämnden är ljuv och jag skiter i vad jag förlorar. Peace
   Allmänt
Publicerat 2011-01-24 Klockan 20:15:39



Kommentarer
Postat av: Helena

<3!

2011-01-24 @ 20:53:56
URL: http://heliiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin