Hallo!


Förlåt för en dålig uppdatering men min mobil vill itne dela med sig av sitt internet så har itnehaft tillgång till det. Iaf Idag är sista dagen, tråkigt men ska bli skönt att komma hem endån, har ont i hela kroppen.
I förrgår och igår va vi o bada superskönt, oliver, dick o persson åkte flowrider, lägger upp lite filmer när jag kommer tillbaka till viken, tror dom tkt det va svårt,det såg jävligt svårt ut också. Sen igår va vi på ett typ spa/sauna som de hette på badstället, det va superhärligt där och avkopplande igår lekte vi mest skoj de med (;
Blev ingte så mkt åkande igår pga av det va jättekallt men ska försöka ta igen de idag och försöka åka massa när jag väl kommer ut. Aja lägger ut nån bild sen skriver jag imorogn påvägen hem eller på kvällen, PUSSCIAO



fsdfsd
fds
das
   Allmänt
Publicerat 2011-01-15 Klockan 11:09:28



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin