hey


hej, sov hos baby igår, supermysigt er
Idag har jag varit hos tandläkaren, och det e nog bland det värsta som finns, usch, men har tagit bort min ståltråd eftersom jag haft tandställning, skönt att bli av med den iaf men det gjorde lite ont (a.
Sen har jag bara myst med vilda och ska snart ta nått att äta och nog se en film eller nått.
Ska göra några inlägg mer bilder, tänkte att jag skulle dela upp bilderna i varsitt inlägg, blir enklast så. Kommer bli ett inlägg från skolan, ett från palladium och ett från hunden sen lite egobilder på mig själv fds
Så ska ta o lägga in alla bilder nu så kommer dom upp snart fds
   Allmänt
Publicerat 2011-02-04 Klockan 12:20:33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin