trött seg o allt de där


mår inte bra för 5 öre, de suger. Iaf ahr varit hos tandläkaren och plastat om tänderna, med tanke på de så vill jag inte bli äldre känner jag kommer kosta skjortan ;(.
Efter de träna jag, va seg i kroppen så ska träna imorrn med och ossian ska hjälpa mig o göra ett nytt träningschema typ eller va de heter, så kanska jag orkar fortsätta träna. Snart ska jag åka och hämta lite papper i skolan. Skulle igentligen åkt till örebro idag med skolan, men eftersom jag aldrig blir informerad av nått längre så stanna jag hemma istället, har lite saker jag ligger efter med så kan göra de ist. Ska köra vid 2 och sen ska jag nog mysa lite med joar om han är kvar då, men de e han nog :) Nä nu känner itne jag för o skriva mer, pöss


Oliver kommer nog bli sur på mig nu, men tkr verkligen om den här bilden som togs i helgen. Mest av allt älskar jag ju dom på bilden min älskling och min bäbis :)

gsd

ges
   Allmänt
Publicerat 2011-04-12 Klockan 11:24:07



Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 22:03:06
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin