gosh


Har varit o tränat, ossian körde helt slut på mig, är så jävlans trött nu och även irreterad på lite folk. stör mig så dant på sånna som snackar skit o "sina" vänner sen även är med dom, tänk om dom gör så mot mig liksom? man börjar ju tveka på folk och vet även inte vad man ska tro om dom...

iaf va och betala balen förut med sen när jag skulle träna missa jag bussen så världens bästa dorina skjutsa mig. Hon är defentivt den bästa man kan ha, en som alltid ställer upp till 100 %! :)

Aja solade efter träningen så nu ska jag duscha och käka sen åka till min älskling! :)
   Allmänt
Publicerat 2011-04-13 Klockan 18:04:34



Kommentarer
Postat av: Dorina

puss bästaste!

2011-04-15 @ 13:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin